aci castello
     
http://www.fallalesmoreretes.com/

Masianet
GCiE demana l’avan...
Lola
GCiE demana l’avan...
radio makuto 245
GCiE demana l’avan...
Lola
GCiE demana l’avan...
radio makuto.245
GCiE demana l’avan...
No importa.
comentari en bústia
radio makuto.58
GCiE demana l’avan...
Al-Vent
Concert nou d'octu...
rafael
GCiE demana l’avan...
rafael
GCiE demana l’avan...
radio makuto
comentari en bústia
radio makuto
comentari en bústia
dic yo
comentari en bústia
pepica
comentari en bústia
Otra que paso por abajo
comentari en bústia
Rencoros
GCiE demana l’avan...
radio makuto
comentari en bústia
Josep.
GCiE demana l’avan...
radio makuto
comentari en bústia
Otra que pasa por abajo
comentari en bústia
Moisès Vizcaino
GCiE demana l’avan...
una sugerencia
GCiE demana l’avan...
lo que el viento se l
GCiE demana l’avan...
un ciutadá d'así.
GCiE demana l’avan...
marieta del ojo bermejo
comentari en bústia
radio makuto
comentari en bústia
Mikel
Setmana Cultural 9...
radio makuto333
comentari en bústia
Antonio
comentari en bústia
RADIO MAKUTO 250
Rehabilitació LEGA...
 



Solvima Advocats Associats
Forjados Villanueva
Mirall Ofitropolis

   
Nom o pseudònim:
Assumpte:
  Comentari:
Un toque de atención. Sr. Moisés.
escrit per: No importa. el 04/10/2008
Que le pasa a Moisés.

Yo sigo de vez en cuando los comentarios de unos y otros, y en concreto los de Moisés, con el cual no estoy totalmente de acuerdo, pero sí en algunas cosas. Pero su última intervención en Acicastelló, la podría calificar como de persona rencorosa y maleducada.

Yo, que repito, sigo sus comentarios, lo encuentro desconocido, parece ser que desde que posée cierto poder, este se le ha subido al cielo, y ese es un sitio muy alejado.

Sr. Moisés, tranquilícese, y no diga esas soeces que han aparecido en una de sus intervenciones, porque vamos, que eso de las pajas, es propio de gente con menos educación y nivel cultural que vd.

Modérese y séa constructivo que vd tiene muy buenos cimientos, aprovéchelos.

Un saludo.

per als que no tenen altra faena que criticar
escrit per: radio makuto el 04/10/2008
y qui ta dit a tu quel remolque es ilegal antes de fer eixos comentaris tan constructius ,deuries de enformarte.pero lo que si pareis es que durant cuasi dos años ha estado la furgoneta del vecino encima de la acera aparcada ,y nadie se preocupo en si molestaba ono,aunque ahora la cambie de sitio pocas veces la veras a la puerta de su casa,pero claro ,se tiene que tener solidaridad con la gente que viene a integrarse aunque ello conlleve el que a ellos se les concedan unos derechos que nosotros notenemos .......otro intelectual lo clacifica de contucta cerril bien pues a esa persona que se cree con derecho a poner calificativos a los demas le dire que visite la paguina de la uela pinta en donde ponen unos videos de personas del pueblo burlandose de ellos eso es de cerrils aunque sean drogadictos


escrit per: radio makuto el 04/10/2008

escrit per: pepica el 04/10/2008
remolque amunt ,remolque avall yo havia posat un comentari sense insultar a ningu i lan borrat.si que te poder el del remolque!!!
Segur4 que3 vota i recoÇa al partit qaue mana.

remolque
escrit per: dic yo el 04/10/2008
inserteu una foto denuncia del remolquet.


escrit per: pepica el 04/10/2008
remolque amunt ,remolque avall yo havia posat un comentari sense insultar a ningu i lan borrat.si que te poder el del remolque!!!

El remolque de California
escrit per: Otra que paso por abajo el 04/10/2008
Estos de la pagina hacen lo que quieren, me han quitado mi comentario de ayer,se ve que el del remolque es su amigo. Bueno me da lo mismo, creo que no tenemos porque aguantar que dejen este cacharro, que encima es ilegal, sea de quien sea, no me importa, porque esta mal aparcado. La ley es igual para todos, si esta mal aparcado que la pague como pagamos todos.
Y el del comentario sobre que si el dueño del remolque trabaja y con su sudor se gana el pan, pues claro que si, como la mayoria de la gente, o es que te crees que solo tu trabajas, pero la mayoria de la gente es responsable y no deja remolques ilegales en la calle y encima de las aceras.
Si los de la pagina no me borran, que tengas un buen dia y que sepas que los demas tambien nos ganamos el pan trabajando y ademas respetamos las normas.

makutos a punt !
escrit per: marieta del ojo bermejo el 03/10/2008

Me encanta la fluidessa en que parlen algùns,i el centiment tan gran que tenen !,en fer-nos creure que un ruc vola.Mira si açì cobren alguns funcionaris,! que en dijous van al mercat per vendre algo de diners !(perque no saben que fer en ells) mentres tant els alcaldes del voltant del P.P (morinse de fam per no cobrar,ni mal venent el patrimoni) i damunt tenen tots els solars vallats i els pobles ben lluens,no tenen paro ni res (els que eixen a vendre els diners son els ciutadans,de tans que en tenen) açoles estàn arruïnats els funcionaris que van a treballar gatuïtament, igual que el personal de confiança (que estàn molt ben preparats,possats a dit i els alliberats ) per supost tots del P.P.

productividad de la Secre
escrit per: radio makuto el 02/10/2008
Lo malo de este ayuntamiento no es el numero de funcionarios que también lo es, sino el sueldo que el alcalde le ha puesto a algunos de ellos y ellas ¿alguien sabe lo que cobra en productividad la Secretaria? ¿ porque el P.P no se decide a dar el paso adelante y averiguar todo este tinglado, de sueldo desmesurados? Y mas en los tiempos de crisis que tenemos

Antonio Aviñó, + avant
escrit per: radio makuto333 el 02/10/2008
Està clar que als talibans, que se diuen d'esquerres, no els agrada que la gent conega lo que reivindica i demana el PP en els plenos, i per això respon de la forma que sap, ofenguent i difamant. La sort que ha tingut hasta ara EU, és que el PP no s'ha decidit a donar el pas endavant i no ha fet oposició seria, informant al poble de perquè mos hem quedat els últims en tot i aixina pareix que anem a continuar. En l'únic que anem per davant de tots els pobles és en el número de funcionaris de l'ajuntament i en el tant per cent del pressupost que dediquem a personal, en això som campeons.

descampats
escrit per: Antonio el 02/10/2008
I sobre tot, que em vallen els solars que tinc al voltant de casa, que és el que mes em preocupa.

Antonio Aviñó, AVANT
escrit per: Alfonso J.M. el 02/10/2008
Si sentiu els dos plenos sabreu que es de deveres que mentres tots els concejals estan preocupats pel rollo ixe de la vinculació, tot siga de pas, rollo parit i alimentat per l'alcalde i la seua cort de sabuts i la sabudeta, només Antonio Aviñó s'ha preocupat de coses reals que mos afecten a tots, com els camins que mai de la vida han estat tan fets pols com ara. Reconiexer les com son, l'alcalde va dir que pararia les obres si l'empresa no cumplia arreglant els camins, no ha cumplit, han vingut les aigües i estan pijor que estaven. Els de la sequia Escalona, quan els dius dels camins, tenen la cara dura de dir, que els camins estan bé. Uns altres irresponsables, només figurar, quan s'han de mullar, res de res.
Antonio, tu avant, que lo que digues en el pleno se sent i el poble va enterantse dels interessos de cadau.

Falta grave de civismo
escrit per: Otro que lo sufre el 02/10/2008
Estoy de acuerdo con Maralda, pero nuestras autoridades están demasiado atareadas con la circulación de los presupuestos y el ancho de los carriles de vinculación, para ocuparse de solucionar los auténticos problemas que padecemos a diario. Está claro que las autoridades salen poco a mirar los problemas de las calles, pero es seguro, porque lo he visto muchos días que el coche de la policia pasa mucho por esta zona y no hace ni caso del tema, a la vista está que si no teníamos bastante con la furgona, ahora tenemos el remolque. Es evidente que, además de todos los inconvenientes que comenta Maralda, las aceras se rompen con el peso de estos vehiculos y después ahí se quedan rotas, creandonos otro de los problemas graves que sufrimos porque el ayuntamiento pasa del tema del pésimo estado de las aceras desde hace siglos. Bueno, según lo que vemos, que sepamos todos que dejar los coches, furgonas, remolques, etc. encima de las aceras está bien visto por los responsables de tráfico de nuestro ilustre y vinculado medio ayuntamiento.
Bueno, espero que Don Antonio Aviño, por ahora único concejal que se preocupa de preguntar por los problemas de la gente de a pie, lea estas quejas y las lleve al pleno para ver si alguien actua y los soluciona.

Un Cap de la PL: Molt eficient
escrit per: Maralda el 01/10/2008
De tant en tant, podríem mirar el nostre poble i parlar sobre coses que observem cada dia que no són correctes i fan la convivència tèrbola. Coses que fan conveïns nostres que, amb estes maneres d’actuar, ens estan demostrant que necessiten una passadeta d’Educació per a la Ciudatania, o Cívica, o Ètica, però no en anglés, és clar. I per què dic això?, doncs perquè sempre que passe per la porta del cine Califòrnia observe, des de fa molt de temps i com una ja cosa normal, una furgó molt gran que l’amo aparca damunt de la vorera. Això passa des de fa més d’un any i es veu que l’amo pensa que ho pot fer, que com que ningú li crida l’atenció és perquè, ho pot fer. Bé, potser s’han modificat les normes de circulació i jo no m’he assabentat. Si és així, demane disculpes per la meua ignorància i quan passe caminant pel Califòrnia, baixaré pel carrer i miraré de no topar amb algun vehicle.
Segurament que, com el Califòrnia, és un edifici en estat ruïnós, l’ajuntament, dic jo, igual m’enganye, deixa que vehicles grossos aparquen a la porta ocupant part de la vorera. Ara, des de fa més d’una setmana, a més del furgó també han deixat un remolc d’aquells que es gasten per transportar els caixons de taronja. Este artefacte, a més d’ocupar la vorera, com que és més ample que un vehicle normal, ocupa una part important del carrer, tot i creant així, una situació potencial molt perillosa, sobretot de nit per la falta de visibilitat.
Si hi passeu, i no mireu cap un altre costat, observareu que si vol passar per la vorera una persona amb cadira de rodes, persones majors, famílies amb xiquets, etc., ho tindran complicat. Però no, això és una conducta irresponsable, no cal que hagen de passar estes persones, tots sabem que les voreres no són per als vehicles, i per tant els amos demostren un nivell de responsabilitat cívica nul i que estan atemptant contra els drets de tots al benestar i a la circulació sense perill, i sense haver de fer malabarismes, quan caminem per les voreres.
¿I quins mecanismes té la societat quan actuem de forma irresponsable que perjudica els altres? ¿I en tant de temps que venim observant este fet irresponsable, cap autoritat, ni cap policia local ha passat i ha pres nota per solucionar el problema?
¿Senyor cap de la policia local, sabem que vosté és un molt bon professional, complidor de la feina, que li agraden les coses ben fetes, seria molt demanar-li que es passara pel Califòrnia i solucionara este problema? Potser ningú li havia parlat d’este tema, però la solució no és difícil. El respecte als altres és un sentiment necessari per a la convivència, i les normes si no les complin des de la responsabilitat, els carrers poden esdevenir la selva. Esperem que els responsables de vetlar per la bona circulació en prenguen nota.


algo per a comentar
escrit per: Oriol el 01/10/2008
Crec que a molts ens falta precisament això que dius: ser capaços de viure/gaudir del moment, enlloc de pre-ocupar-nos tant pel futur, o d'ancorar-nos en un passat que ja no tornarà i que no podem canviar.


1 d'octubre
escrit per: d'auvi el 01/10/2008
El passat és mort.

El futur no existeix

Només tens el present.

Per tant: Viu el teu present amb consciència.

I lliga el teu camell!!!!

Sant Miquel
escrit per: Observador el 29/09/2008
29 de setembre en castelló es celebra el dia de Sant Miquel, patró de l'Església i dels policies locals.






Palmero y las palmas
escrit per: sakdfjlh el 26/09/2008
Este Ajuntament esta igual de mal que les palmeres de la carretera front l'Andani, i això que van costar cada una mes de 600 euros,¿NO? així funciona açò. quant mas car mes bo com els sous.

Poquets i roïns.
escrit per: Altra veritat. el 24/09/2008
Creo que gozas del privilegio de haber utilizado el nick mas ingenioso en esta página, parece ser que en el has utilizado todo tu ingenio.

Alfred es un gran político, no en vano lleva 3 elecciones ganadas. Eso no conlleva que tú o yo estemos de acuerdo o no con sus postulados, sino simplemente admitimos que es capaz de vender arena a un bereber, y este es el arte de la política, de convencer con la palabra.

Si te refieres a mi, no me caracteriza la menor sabiduría, pero veo que a ti tampoco.

Finalmente sobre la asignatura de la Ciudadanía, ya la aprendí en el seno de mi familia y mi entorno, sin necesidad de comisariados políticos. Ya me gustaría saber hablar alemán, y probablemente a ti también. Pero antes de aprender alemán, debes aprender lo que es el sentido común.

Un saludo y que lo pases bien, y sois pocos, pero continuareis siéndolos.

Para otra verdad
escrit per: Ahora que somos pocos y nadie puede oírnos el 23/09/2008


Es gracioso que los del PP"disfrazados" pidais que se unan los del P.S.O.E. con los del P.P. y por otro lado los verdaderos socialistas estan pidiendo a gritos, que hagan algo los del psoe para que esto no se rompa.Despues sale el de Otra verdad con sus buenos modos,diciendo claramente que Alfred es el mejor politico de todos los tiempos.¿Entonces aclarese y diga, si es el mejor o el peor? o si realmente lo que usted quiere es que tenga alguna posibilidad el P.P (con esa sabiduría que los caracteriza). Por último decirle,que a usted no le hace falta aprender la asignatura de (EDUCACIÓN PARA LA CIUDADANÍA) ni en ingles ni castellano.Solo con que aprenda la asignatura de religión en "ALEMAN" ya me sentiría mejor.A pasarlo bién.

mocio censura
escrit per: L'atardor el 23/09/2008
PP/PSOE moció de censura a EU/GCiE, ja esta be de paralitzar el poble, amb els partits de centre s'acabaran el problemes i tots estarem millor, viva el PP-PSOE.

Pobre PSCV
escrit per: Socialista el 23/09/2008
Les teues intervencions, com sempre, van ser patètiques. Com ja has deixat clar en les teues intervencions, com no tens cap "projecte" per al poble et dediques a destruir. Si te les escoltes voràs que no dius res. Lo bo que té la ràdio és que tot el poble pot escoltar en directe lo que diu cada polític i valorar-ho. Anit es va sentir molt clar qui tenia ganes de fer política constructiva pel poble i qui és el que només es mira el seu melic. Ja no tens ni en compte els interessos del teu. De mal en pitjor, i per molt que canvies de nom, tots els internautes sabem qui eres. El que dius i les formes et delaten. Endavant que encara pot ser més.

Peor imposible
escrit per: Jubilado socialista el 23/09/2008
Después de escuchar el pleno, el tandem del PSOE en el ayuntamiento ya no sabemos si son representantes de un gran partido o infiltrados en una empresa secrerta de DERRIBO para liquidar definitivamente la ilusión y la esperanza de los socialistas del pueblo

otra verdad
escrit per: radio makuto.163 el 23/09/2008
Això ja ho sabem, jo et demanava que explicares el això del nivell de vinculació que és, i l'altre dia dies que es problemes eren per tancar el comptes de 2007 ara dius del 2008, cada vegada esta mes liat açò. Mira si pots detalla-ro un poc més.

Aprobació del nivell de vinculació
escrit per: Otra verdad. el 23/09/2008
Vamos a ver, si yo no soy demasiado tonto, el presupuesto con el queseha trabajado este año, es el del 2007 prorrogado. Presupuesto que fué aprobado unicamente por el equipo de gobierno(EU). Presupuesto al que debían de considerar muy bueno, puesto que en contra de todos se aprobó.

Que tuvo que ocurrir para que un presupuesto que era muy bueno, fuese fatal y de poder trabajarse con el perfectamente, no se pudiese trabajar. Pués muy sencillo en el 2007 se trabaja arreglo a presupuesto y ajustándose a las partidas, y en el 2008 se trabaja gastando más de lo que permitían las partidas, esperando arreglarlo cuando se aprobase el nuevo presupuesto, que por desgracia para la alcaldía no se aprobó.

Contra todo esto, y viendo el equipo de gobierno que la situación se le vá de las manos acepta parcialmente lo que les dicen los de Gcie, los pilla en un brete y haciéndoles creer ganadores, consigue que finalmente le aprueben los niveles de vinculación. Una obra maestra de política, no en vano el alcalde es el mejor político que ha pasado y pasará por este ayuntamiento. Los de Gcie, creyendose ganadores han hecho un poco, como diría " El ridículo".

Por lo tanto, no pregonen de sus éxitos, cuando resulta que no les aceptó ninguna de sus repetidas 9 opciones, aunque dudo que la mayoría pudieran ser aceptadas, bién porque ya se habían realizado, bién por su dudosa legalidad.

Enhorabuena Sres. de Gcie, le han hecho a su alcalde y aliado, lo que se dice un " puente de plata", por el que por cierto, no les dejará pasar.

Ya iremos desgranando la madeja, que tiene premio.

al sin makuto
escrit per: radio makuto Lola el 23/09/2008

Razonaz razono ,con quien quiera hacerlo,todo lo demás,es un dialogo de besugos,que no nos lleva a ninguna parte.Cada vez que me pongo pseudonimo es porque una majoria (menos uno o dos) lo hace,pero amí no me importa que nadie sepa quien soy.Así que desde el dialogo,estaré para quien sea,pero sin descalificaciones;que me obliguen a hacer lo mismo,es muy desagradable tener que estar siempre con "la espada en alto".Creo mas en el dialogo constructivo.Es verdad que no mereces perder el tiempo conmigo;a lo mejor prefieres "GANARLO" criticando sin argumentos y sin saber porque lo haces y para que.Buen dia

Lola-M
escrit per: radio sin makuto. el 23/09/2008
Retiro lo dicho, creo que razonar razonas poco. La verdad, no merece la pena perder el tiempo contigo.

MAKUTO F JJ O M P I ETCETC....
escrit per: radio makuto LMMA I ETC.... el 23/09/2008
CONTINUAS SIN ENTERARTE,YO NO IDOLATRO A NADIE,SIMPLEMENTE SOY REALISTA.TRABAJA GRATIS,RESPECTO AL HORARIO VALE?.SI TODOS PONEIS PSE. YO PONGO CUANDO QUIERO LO QUE ME DA LA GANA PORQUE POR LO MENOS NO LO NIEGO.PROCURA TU NO FALTAR QUE CADA UNO PROCURAREMOS CONTESTAR CON LA MISMA MONEDA,O SEA CON PÉRDIDAS DE TIEMPO.SI GASTARAMOS LAS ENERGÍAS HACIENDO ALGO,SERÍA MEJOR PARA TODOS.SALUD

LOLA - M.
escrit per: Radio sin makuto. el 23/09/2008
Leo tu último comentario y me dejas “alucinado”. Como es posible que haya personas que idolatren a otras del modo que lo haces tú?. Entiendo la simpatía hacia otros, incluso a los que son seguidores de cantantes, actores etc., pero lo tuyo es casi enfermizo.

Yo conozco a Alfred y sé que es trabajador y muy político, y sé que si volviese a nacer sería de profesión “Alcalde”. Pero de ahí a mecerlo como tu haces, dista un mundo. Con respecto a que trabaja gratis, no sé si eso lo dices de broma o quieres tomarle el pelo a la gente.

Finalmente, quedo sorprendido cuando le dices al Makuto que no tiene C…., porque no escribe con su nombre, y tú en este caso tampoco lo haces, cuando sabemos que eres Mati.

Un saludo, y procura no faltar a la gente, que normalmente razonas las cosas y lo haces bien.


escrit per: radio makuto el 22/09/2008
El presidente de Ferrari califica de "engañifa" el Circuito Urbano

reflexionem, de veritat
escrit per: mati escribà el 20/09/2008

Eixe gran pacte que tu dius ,el veurem algùn día!! això açoles es construeix treballant,sinse possarse "medalles" pero conseguint objectius a curt i a llarc plaç, i en moltes ganes de fer coses en comù amb els demès.Espere que siga aixina,i que no ens deixem enganyar.
Al poble tenim que demostrarli,que som capaços de fer coses,i de millorar en totes les tasques que ens marquem,i deixar de fer politica de pasillo barata, que ens porta a la destrucciò dels principis i de l'honestitat politica en tal de conseguir uns objectius inexistens.Com molt be a dit Manolo,uns perque açoles saben riures i esperar i altres perque pensen que son els millors, sinse fer ni un colp.Salut

Pere Calp
escrit per: El síndic el 20/09/2008
En algunes coses estic d'acord en Manolo, tindrien que replantejar-se que tornara un col·lectiu com el sindic d'antes que per consens i agrupant a tots puguera tirar el poble endavant, això és difícil si és treballa amb una sola persona, és molt fàcil si es treballa en grup, ja sabeu que este que canviar, a les persones que no sapien treballar amb grup.

plens
escrit per: Manolo el 20/09/2008
Vosaltres no sabeu que les lleis i les costums i tradicions s'adapten a la situació que convé al Sr. Alcalde, per això te una legisladora que de paraula li les adapta en seguida, ara per escrit es un altra cosa, peró con ningú fa cap d'escrit, son els reis del mambo.

mambo, ta, tarata, tara, tarata, tara, mambo.

alternatives
escrit per: Manolo el 20/09/2008
Eixe és el problema que a castelló hui no hi ha alternativa i deixem clar que ser d'esquerres o dretes ens te que donar igual, hi ha que posar per davant de les sigles i llocs el poble i els seus ciutadans.

Alternatives -cero patatero-

El PP, mai amb volgut manar, lo dells es tot una risa, i avore si un dia el poble es cansa i ens vota, pero faena i iniciatives ni una.

EU, si el col·lectiu no s'espavila el super alcalde ho fara tot pols i en vint anys no alsareu el cap.

PSOE, mentres la culpa de tot la tinguem es demés, i ells pensen que son el meus guapos, cada quatre arere com es cangrejos, no manen ni deixen manar, ni treballen ni deixen treballar.

I per ultim, Gent de Castelló, col·lectiu xicotet i amb poca historio política per a ser alternativa.

Solucions:

O renovació forta dels dos grans partits PP/PSOE, pero de no soles cambiar les cares si no tambe les idees.

O un gran pacte que aglutine a la gent que vullga tirar el poble endavant, treballant, en iniciatives i sense personalismes, esta clar que en esta cas el primer que sobra tots sabem qui es.

bona vesprada.


EL PLENARI
escrit per: radio makuto el 20/09/2008
MATI EN PRIMER LLOC EN HORA BONA I FELICITATS PER EL NOU NOMBRAMENT.
DESPRES VULL FER UN COMENTARI RESPECTE AL PLENARI.
SEGONS ES POGUE SENTIR A LA RADIO AL PLE DE L'ALTRA NIT, ES LA PRIMERA VEGADA QUE HE SENTIT ALLO DE QUE PRIMER ES VOTA I QUE DESPRES ES COMENTA I ES DEBAT. SALUD

EL PLENARI DL 18/09/08
escrit per: UN CIUTADÀ el 20/09/2008
SOLS VULL FER UN COMENTARI, DEL PLENARI PEL QUE FA EL PP.SOBRE EL FER POLITICA CONSTRUCTIVA QUAN EL SÑ ALCAL VA DIR QE ELS CAMINS ELS TÉ QUEARREGLAR LA GENERALITAT LA CUAL COSA TÉ TOTA LA RAÓ PERQUE EL SÑ, ALVAREZ NO LI VA CONTESTAR JA QUE ELL ESTÀ EN DIPUTACIÓ. I TAMBÉ DIR-LI AL SÑ, AVIÑÓ QUE ES REPETIG MÉS QUE L'HALL I OLI,JA ESTABÉ DEL TEMA DE BALLAR ELS SOLARS PERQUÈ NO VA ACEPTAR LA DELEGACIÓ QUÉ LI VA PROPOSSAR `L'ALCALDE. HI HA ALTRES TEMES MÉS IMPORTANS AL POBLE.EN QUANT AL SÑ.BRAVO SENSE COMENTARI N'HI UNS N'HI ALTRES TENEN CAP ALTERNATIVA POLITICÁ. A DEU.

Gracias Sr. Vizcaino
escrit per: Francisco D. G. el 20/09/2008
Quiero agradecer al Sr. Vizcaino su propuesta y intervención en el último pleno. Las personas de bien queremos lo mejor para el pueblo y no queremos batallitas entre aprendices de políticos.
Simplemente gracias.

Anar contra la llei
escrit per: Veina parc el 20/09/2008
Io se escriure molt poc,pero de lo que vaig sentir en el pleno, una de les coses que me pareix de jusgat son les declaracions del concejal de festes, aixó que va dir que no està per la "llavor". Si no vaig entendre mal, va dir que no està per fer cumplir les lleis en el tema de horaris i de ruidos. No cregueu que això és molt greu que heu diga un concejal?

Donar les gràcies
escrit per: Dones caminadores el 20/09/2008
Volem donar les gràcies a Moisés per les bones formes, les explicacions tan ben fetes i la paciència en aguantar l'actitud tan negativa i poc dialogant de l'alcalde. Tots el que vàrem seguir el ple per la ràdio vàrem comprovar qui defen els interessos del poble, qui defen només la cadira i el mal tinglao que ha muntat i qui diu NO per personalismes sense saber donar raons de coneiximent.

Enhorabona Moisés eres com el de la pel·lícula "Pequeño gran hombre".

JO, NO, SÍ (ordenades)
escrit per: veedor el 20/09/2008
Fins ara sols hem sentit ( a la ràdio) i llegit (a les webs de Castelló ) arguments suficients per defensar i fer entendre els objectius i l'estratetgia d'una de les posicions. La resta sabrà quins són els seus i el perquè de la seua estratetgia comunicativa, però això és el que arriba fóra.
Delimitades les responsabilitats de la situació (que això sí que ho han fet tots), el dijous era el moment d'afrontar les responsabilitats de l'eixida de la crisi per començar a disenyar l'instrument del futur i el seu contol. Cadascuna de les de les parts va posar en joc les seues estratetgies (les conegudes i les desconegudes), fins trobar un acord de mínims recolçat per una majoria mínima, però suficient.
En els tres mesos restants vorem (sempre que ens deixen) el que posa cadascuna de les parts per aconseguir un pressupost a favor de Castelló

radio makuto
escrit per: Lola el 19/09/2008

Deuríen haver apoiat al PSOE?
O al PP?
Tu que creus?


 
>> >|

inici :: contacte